26. října 2017

Moudra ze stránek 2


























Přijde mi neuvěřitelné, že už uplynul měsíc od zveřejnění prvního článku z cyklu Moudra ze stránek (viz odkaz). Dobře, je to víc než měsíc, ale všimla jsem si toho až o víkendu a pořád máme říjen. Takže technicky vzato, stále dodržuji pravidlo zveřejnit tenhle článek jednou měsíčně.  

Každopádně, abychom se dostali k jádru (a taky k dnešnímu tématu). Když procházím různé citáty, které jsem si za léta čtení poznamenala, často mě překvapí, co všechno se dá v knížkách najít. Některé výroky jsou téměř totožné, jiné úplně protichůdné. Pro dnešek jsem vybrala něco mezi tím. 

Níže uvedené citáty spojuje jedno.  Všechny tři se vážou k tématu dospívání. Každý ovšem v trochu jiném smyslu. Dospělost se totiž zázračně nezjeví v den osmnáctých narozenin. Často je k tomu potřeba spíš životní lekce než pomalu rostoucí cifra značící věk. Nebo ne? 




 "Na střední ještě netušíš, o čem je skutečný život. Nevíš, o kolik ještě musíš doopravdy vyrůst." 

- Elle Kennedy, v knize Skóre




"Nevykládej si to špatně, málem jsem se počůral, ale někdy prostě všichni musíme přestat myslet na to, co by nám mohlo ublížit, a prostě... skočit." 

- Christina Lauren, v knize Vášnivý lhář




"Každej z nás je tak trochu blázen, víš? Taky ti to časem dojde. Jenom záleží, jak moc a jestli se s tím smíříš, nebo ne. O tom jediným můžeš rozhodovat, zbytek jde mimo tebe."

- Estelle Laure, v knize Běsnící světlo




Žádné komentáře:

Okomentovat