25. března 2018

Chocolate book tag




























Jak už jsem vás informovala na facebooku, poslední dobou moc nestíhám. Plánovala jsem sepsat recenzi na Zvláštní, ale pravdivé, jenže.... Bohužel mi příběh vůbec nesedl a v poslední třetině knížky jsem praktikovala rychločtení. Takže jsem nakonec od původní myšlenky, nějakého většího zhodnocení, upustila. Místo toho pro vás mám náhradu v podobě knižního tagu. 
Našla jsem ho TADY a tentokrát je hlavním tématem ČOKOLÁDA. Jaká kniha vás napadne, když se řekne snickers? Nebo kit-kat? Pojďte se podívat.



TMAVÁ čokoláda (kniha, která pojednává o temném tématu) 

Jako první mě napadla Nejšťastnější dívka na světě od Jessisy Knoll. Takový optimistický název, a při tom je to jeden z nejtemnějších příběhů, jaký jsem kdy četla. Čeká tu na vás strach, úzkost i smutek. Všechno v jednom malém černém balení. Recenzi najdete TADY.





BÍLÁ čokoláda (vaše oblíbená kniha - milá / pozitivní / humorná) 

To je trochu zapeklitá otázka. Moje oblíbené knížky nejsou ve většině případů milé a pozitivní. Když bych si ale musela nějakou vybrat, nespíš bych sáhla po Všechno, co opravdu potřebuju znát, jsem se naučil v mateřské školce z pera Roberta Fulghuma. Stará klasika, která nikdy nezklame. 




MLÉČNÁ čokoláda (kniha, která je tak absolutně boží, že jste ji nedokázali odložit a museli číst dál a dál) 

Naposledy se mi tohle stalo s Dirty od Kylie Scott. Tuhle krásku jsem přečetla na jeden zátah, protože mi tahle uprchlá nevěsta a bývalý muzikant/barman naprosto učarovali. Příběh s dokonalou kombinací humoru a romantiky. Recenzi najdete TADY.





Čokoláda s KARAMELOVOU NÁPLNÍ (kniha, u jejíhož čtení jste měli pocit, že jste celí ulepení, jak sladká byla) 

Hned se mi vybavila Mia Sheridan a Stingerův pád. Vlastně kterákoli její kniha je na mě až přehnaně sladká. Bohužel mi tahle autorka moc nesedla. Recenzi najdete TADY.





KIT-KAT bez oplatky (kniha, která vás v poslední době nejvíce překvapila) 

Před pár dny jsem dočetla Zvláštní, ale pravdivé od Johna Searlese. A překvapení to bylo veliké. Bohužel v tom negativním slova smyslu. Námět sice vypadá zajímavě, ale... Nesedl mi autorův styl psaní a ve finále ani celkové pojetí příběhu.





SNICKERS (kniha, ze které jste šíleli) 

Rozhodně Turbulence od Whitney G. Takhle s odstupem se divím, že jsem jí vůbec dočetla. Novodobá pohádka plná velkých i malých klišé, kde hlavní roli hraje neustále brečící naivka a panovačný drsoň. Recenzi najdete TADY.





HORKÁ ČOKOLÁDA SE ŠLEHAČKOU A MARSHMALLOWS (kniha, kterou byste si vybrali pro poklidné čtení) 

Určitě bych sáhla po sérii Off-Campus z pera Elle Kennedy. Dlouho jsem jí odolávala, ale pak mě první díl, Návrh, úplně dostal. A teď, kdykoli mám náladu na něco lehkého s čím můžu strávit nedělní odpoledne, Elle Kennedy je to pravé. Recenzi najdete TADY.





BONBONIÉRA (série, o které si myslíte, že je v ní něco pro každého, a proto by mohla zaujmout široký okruh čtenářů) 

Žádná série mě nenapadá. Ale kdybych mohla vybrat jen jednu knihu, byla by to Smrt a jiné vrcholy mého života. Najde se tu něco pro každého. Neotřelý námět s kapkou romantiky, černého humoru, neobyčejného přátelství a Smrtkou v hlavní roli. Recenzi najdete TADY.




1 komentář:

  1. Tak tenhle tag je perfektní :D nenapadlo by mě přirovnávat knihy k čokoládě. To teda ani náhodou, ale zapřemýšlím nad tím. Teď z fleku mě nenapadá žádná kniha, která by mi připomínala Snickers :D Nejvíc mě v tvém výběru zaujala kniha Smrt a jiné vrcholy mého života. To bude určitě paráda. Mrknu po ní :-)

    OdpovědětVymazat