13. února 2018

Má mě rád, nemá mě rád









Autor: Sally THORNE 

Originální název: The Hating Game 

Nakladatelství: Ikar 

Vydání v ČR: 2017 

Počet stran: 368 

Žánr: romantika 







Oficiální anotace:
Lucy Huttonová a Joshua Templeman se nemají rádi. Není to jen nějaká vzájemná nelibost nebo snad dokonce pouhé nesnášení se. Nenávidí se celým srdcem a nebojí se dát si to pořádně najevo, zatímco jsou nuceni obývat společnou kancelář vydavatelského domu. Lucy nemůže vystát Joshuovu upjatost a perfekcionismus, on zas pohrdá jejím spontánním přístupem a bláznivě barevným oblečením. Navíc se dozvědí, že jeden z nich má být povýšen. Bitva se rozhořívá naplno a Lucy je odhodlaná nevzdat se, i když se jí hra na nenávist začíná vymykat z rukou. Možná že Joshuu nemá zas až tolik nerada. Možná ani on ji. Možná je od vášnivé nenávisti k lásce překvapivě blízko. 


Mini recenze:
Upřímně ani nevím, čím mě kniha Má mě rád, nemá mě rád zaujala. Možná díky roztomile vyhlížející obálce. Nebo humorné upoutávce. Ať už to bylo cokoli, tahle romantika se ocitla na mém seznamu rezervací v knihovně. 


"Až budu tvoje šéfka, zavřou mě za vraždu." - Lucy


Anotace neslibuje nic nového. Dva kolegové, kteří by snad nemohli být odlišnější. On je upjatý suchar a ona nenapravitelná optimistka. Vzájemně se nemohou vystát, což by nebyl takový problém, kdyby nemuseli sdílet jednu kancelář. Souboj o povýšení je pak pouhou třešničkou. Ale víte, co se říká, hranice mezi láskou a nenávistí může být vlastně docela tenká. 

"Vždycky ve mně hlodalo podezření, že někteří lidé se v našem životě objeví, aby nám dali nějakou lekci. Josh tu je určitě proto, aby mě zkoušel." - Lucy

Nevšední. To je první slovo, které mě po dočtení napadlo. Taky trošku předvídatelné, ale ve finále to příběhu ani moc neškodí. Sally Thorne totiž umí psát velmi poutavě a zábavně. Najdete tu spoustu úsměvných i dojemných okamžiků. Takový firemní teambuilding na paintbolu dokáže navodit atmosféru. 
Oceňuji i originální pojetí postav. Nečekejte žádnou puťku nebo protřelého playboye. 
Celkový dojem lehce kazí jen místy kostrbaté postavení vět a zvláštně uspěchaný konec. Klidně bych ho o jednu nebo dvě kapitoly rozšířila. 

"I já v sobě toho mám spoustu neznámého. Jsem jako starostka města, které jsem nikdy neviděla." - Lucy

Abych řekla pravdu, Má mě rád, nemá mě rád není něco, z čeho si sednete na zadek. Zkrátka průměrná lovestory s průměrnou zápletkou. Na druhou stranu má ale určitě co nabídnout. Minimálně neobyčejné a vtipné postavy. A to není vždy samozřejmostí. 


Hodnocení:






Mohlo by vás zajímat:

                          
          Turbulence                                   Dirty                                         Plán



Žádné komentáře:

Okomentovat