15. srpna 2016

Nově v knihovně 12


Nebudu chodit kolem horké kaše a zdlouhavě vám tu popisovat proč a jak jsem si tuhle knihu vybrala. Je to totiž úplně prosté. Samantah Young (a konkrétně kniha Jamaica Lane) je moje srdeční záležitost. Trochu mě mrzí, že nakladatelství upřednostnilo vydání tohohle samostatného románu před pokračováním série Dublin street, Echoes of Scotland street. Ale tak snad vědí, co dělají. Když jsem se dozvěděla, že u nás vychází tahle novinka, Hrdina, bylo jasno, za co budu v srpnu utrácet.  A teď je konečně doma. Myslím, že se pustím do čtení. Hned teď.


Oficiální anotace:
Pro Alexu Hollandovou byl vždycky hrdinou její otec… dokud nezjistila, že ona a její matka nebyly jedinou rodinou, kterou měl. Zrazená a nejistá se snaží aspoň uspět ve své profesi, ale když má v popisu práce schůzku s Cainem Carrawayem, povolí jí nervy. Tenhle nádherný, úspěšný muž je s její minulostí až příliš spojený. Jak se tedy vlastně stalo, že kývla na jeho nabídku stát se jeho asistentkou? Přestože Caine není právě vzorný šéf, navzdory minulým i čerstvým sporům je to k sobě začíná táhnout.


2 komentáře:

  1. Stejně jako ty mám slabost pro knihy Samanthy Young a zejména pro Jamaica Lane. :) Hrdinu si také plánuji pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo by Samanthu nemiloval, má úžasný styl psaní.:)

      Vymazat