5. prosince 2017

Malá vánoční soutěž




























Vánoce jsou za dveřmi. Nastává ten báječný (překrásný) čas naplněný vůní svařáku a jehličí, barevnými světly v ulicích a sledováním pohádek. Vánoční melodie zní všude kolem spolu se smíchem. Zbožňuju tu kouzelnou vánoční atmosféru. Třeba čtení pod peřinou s horkou čokoládou u rozsvíceného stromečku. 

Jednou z věcí, které mám na Vánocích nejraději je, když můžu někomu udělat radost. Proto pro vás mám, stejně jako loni Malou vánoční soutěž. 


Pravidla jsou jednoduchá. 

 Soutěž trvá od 5. 12. do 13.12. 22:00. 
  
Do komentářů nebo na adresu kavoveknihy@gmail.com mi napište jakou knihu máte spojenou s Vánocemi a proč (+ samozřejmě jméno nebo přezdívku a email, ať vás mám jak kontaktovat v případě výhry). 

Zúčastnit se mohou pouze ti s českou doručovací adresou. 
  
Jeden mail = jeden soutěžící. 

Výherce bude mít 24 hodin na to, aby se ozval a vybere ho generátor náhodných čísel. 

(Snad k tomu nedojde, ale kdyby náhodou – vyhrazuji si právo v jakémkoli okamžiku z jakéhokoli důvodu soutěž zrušit.) 



A o co soutěžíme?


Čtenářský deník! (a pár drobností)

































Přeji vám hodně štěstí a příjemně strávený adventní čas.:)



14 komentářů:

  1. Vánoce mám navždy spojené s Harrym Potterem, kdy jsem dostávala pod stromeček jeden díl po druhém. Kéž by to trvalo věčně :)
    Mišalína, majchala8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. S Vánocemi mám spojenou knihu Vánoční koleda, protože když jsme byla malá, tak jsme si ji na Vánoce každý rok přečetla. Pak ještě Harry Potter a kámen mudrců, protože si na Vánoce čtu kapitolu Zrcadlo z Errisedu.
    Stana
    stanahala@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mně na mysli vyskočí jako první Dash a Lily: Kniha přání a taky Illuminae, ačkoliv to tedy moc vánoční není :D
    Eliz
    majda.fiedlerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. PANEBOŽE TEN DENÍK JE PARÁDNÍ!!! Můžu se zeptat, kde se dá sehnat?! :D
    Každopádně štěstí musím zkusit také. Takže s kniha spojená s Vánocemi? Když mi bylo kolem 10, vždy jsem si sedla pod stromeček a četla některý díl ze série Detektivní kancelář podkova! Panečku to byly časy!
    Betty
    alzbetapavkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že sama jsem Deníky dostala od známého. Podle internetu Deník vyšel jako součást časopisu Kreativ (Praktická žena). Takže v tuhle chvíli bohužel pravděpodobně není nikde dostupný.:(

      Vymazat
  5. Ahoj, moje ,,vánoční kniha" je Věra, Nika a sedm babiček. Dostala jsem ji od Ježíška, když jsem chodila do třetí třídy. Přečetla jsem ji za pár dní. Odstartovala se tím moje vele čtenářské období. :D Po pár letech jsem se ke knize vrátila a teď ji přelouskám každé Vánoce, i když už mi to trvá cca půl hodiny. :D

    Můj e-mail: kaja.klosova@gmail.com

    Moc hezké ceny. <3

    OdpovědětVymazat
  6. harry potter ilustrovany mam jej spojeny z detskych let tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. S vánocemi mám spojeno mnoho knih, Snad nejvíc jsou to Pilíře země.
    Ta mě nějak bere u srdce. Nebo z dětských let Žirafka.
    eliskavas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Na Vánoce jsem vždy četla Vánoční povídky od Dickense, letos jsme ale v rámci čtenářského klubu na čbdb četli Můra noční, předvánoční od Tima Burtona. Příběh a ilustrace mě natolik okouzlily, že se k této knize budu na Vánoce vracet.
    kivsa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. S Vánocemi mám spojenou především Dickensovu Vánoční koledu. To je prostě klasika, ke které se vždycky ráda vrátím. A jinak nepohrdnu ani nějakým milým zamilovaným příběhem zasazeným do období Vánoc. Jsem prostě duší romantik. :)
    C.ind.ere.lla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem asi divná, ale Vánoce mám spojené s pohádkami, zde konkrétně s knihou Božena Němcová - Pohádky. Asi budu věčné dítě :D
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Rozhodně kniha Sněží, sněží, která mi vždy nastartuje tu pravou vánoční náladu, kafem ve Starbucks a hrníčkovým prasátkem :)
    annanajmanova2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. S Vánoci mám spojenou knihu Můra noční, předvánoční ♥ je skvělá, ale není pro každého. Moc se mi líbí ty ilustrace. Vždy s ní zalezu do pelíšku a Vánoce jsou tady ♥
    Péťa (p.stenzelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. S Vánocemi nemám spojenou zatím žádnou knihu. Asi na mě ta pravá ještě čeká. :D
    spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat