18. června 2017

Instagram























Dneska jsem se rozhodla sepsat článek z trošku jiného soudku. Spousta z vás ví, že vedení vlastního blogu není jednoduchá záležitost. Krom psaní zahrnuje spoustu vedlejších činností. Jako například řízení facebookové stránky, rozčilování s formátováním článků a někdy taky spravování instagramového účtu. O tom posledním zmíněném to dneska bude.


Začalo to poměrně jednoduše. Občas se mi povedla vážně pěkná fotka s knížkou. Jenže… kam s ní? Na blog se samotná nehodí, facebook slouží spíš pro propagaci článků…. A tak vznikl instragam Kávové knihy.

Nejprve trocha těch číselných údajů. K dnešnímu dni :

zveřejněno         - 27 fotek
sleduji                - 37 lidí
sleduje mě         - 80 lidí


Vím, že to nejsou žádná závratná čísla. Nejsem žádný instaguru, ale potěší mě každý, kdo zavadí okem o mojí fotku a zalíbí se mu natolik, aby kliknul na srdíčko.:)

Chápu, že každý se na instagramu nepohybuje. Sama jsem si ho pořídila až před nedávnem. Takže tímhle článkem bych Vám ráda zprostředkovala pár nejzajímavějších fotek, které u mě najdete.


Začneme s těmi, které dostali nejvíc srdíček.







Pak jsou ale fotky, kterým se takové pozornosti nedostalo, a přesto.. patří mezi mé nejoblíbenější.:)





A co vy, jak jste na tom s instagramem?


3 komentáře:

  1. na to, ze ho mas kratce, tak mas hodne liku, ja na to cekala celou vecnost a ani ted jich nekdy tolik nemam :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny fotky jsou krásné :) Abych řekla pravdu, já ani nevím, jestli tě sleduju :D Mám v tom v poslední době zmatek, musím to zkontrolovat :D
    Jinak já nemám blogový Instagram, já mám takového hybrida mezi osobním a blogovým, je to pro mě jednoduší :D A momentálně mám pocit, že jsem na něm aktivnější než na blogu. No... on to není pocit, ona je to bohužel pravda :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak já se těším až budu mít čas prozkoumat všechny knihomilské instagramy!
      Taky jsem tam ted aktivnější než na blogu. :( Ono je to pochopitelné, napsání článku zabere určitě víc času než fotka. Alespoň někde ta aktivita je. :D

      Vymazat