19. dubna 2017

A-Z knižní tag - 2. část


























Konečně jsem se dopracovala k sepsání druhé části A-Z knižního tagu. Tentokrát se podíváme na písmena N až Z. Můžete se proto třeba dočíst, o kterého knižního hrdinu jsem se nejvíc bála, co právě čtu nebo si můžete prohlédnout mojí knihovnu včetně lapače snů. Nebudu to déle zdržovat a pojďte se na to rovnou podívat.



Nejlepší druhý díl v sérii?

Rozhodovala jsem se mezi Vášnivých sprosťákem od spisovatelského dua Christiny Lauren ze série Vášnivý a Omylem od Elle Kennedy ze série Off-Campus. Těžká volba. Nakonec to o chlup vyhrál Omyl. Protože Logan a Grace a její nervózní blábolení o sériových vrazích, tomu se nedá odolat.




O kterého knižního hrdinu jsem se nejvíc bála?

Do příběhu se dokážu pořádně ponořit, takže se ani tak nebojím o postavy, jako spíš spolu s nimi. V tomhle ohledu mě asi nejvíc dostala Nora z knihy Všudekolem černý les od Ruth Ware. Bála jsem se toho, že si nepamatuju, co se stalo, na druhou stranu jsem si bála vzpomenout, bála jsem se na cokoli zeptat a ze všeho nejvíc jsem se bála toho, co jsem možná provedla.




Právě čtu

Momentálně tu mám Scotland street od Samanthy Young. Už jsem skoro na konci.



Q&A na tělo: Nikdy bych nikomu nepůjčila…

Chacha, abych byla upřímná, jsem trochu majetnická, co se týče věcí, na kterých mi záleží. Z knížek by to byl nejspíš Malý princ.



Retelling, který originálně překroutil původní příběh

Tak jo, musím se přiznat, že jsem si musela vyhledat, co je retelling. Měla jsem mlhavou představu o významu, ale… lepší je mít jistotu. Pro ty z vás, kteří také tápou, jde o převyprávění , novou podobu klasicky známého příběhu. Třeba převedení pohádek do současného světa a podobně. Mám dojem, že jsem žádný nečetla.



Spánek jde stranou, když čtu…

..příběh, který mě opravdu chytil. Někdy mám o probdělé noci jasno, už když si knihu kupuju, jindy (častěji) to přijde nečekaně. Jestli se nepletu, naposledy jsem strávila noc s Vášnivým lhářem (ach ta ironie) od Christiny Lauren.




Tři nejoblíbenější knihy

Jen tři? Jsem extrémně nerozhodná. Takže to prostě vezmu rychle a napíšu první tři, které mi přijdou na mysl.

Dějiny lásky – Nicole Krauss
Na východ od ráje – John Steinbeck

(Pak taky Veronica se rozhodla zemřít od Paula Coelha, Hledám přítelkyni pro konec světa od Tiffani DeBartolo a…konec! To bych tu mohla uvést velmi dlouhý seznam.)




Ukaž knihovnu




Vytáhni 13. knihu zleva z 1. police odspodu

Moje zpověď – čeští devianti vypráví




WC knihy aneb co čtu na záchodě

To co mám zrovna rozečtené.



Xkrát jsem četla…

Jejda, toho bylo. Počínaje klasikou od Jane Auten a Johna Steinbecka, přes romantiku z pera K.A. Tucker a Elle Kennedy až po psychologické thrillery.



Young adult kniha, kterou by měli číst všichni bez ohledu na věk

Tenhle žánr nevyhledávám, takže žádný tip nemám.


Ze které knihy by měli udělat film?

Ze všech! 




Mohlo by vás zajímat:

                       
             A - Z knižní tag - 1. část                             The Courtship Book Tag


Žádné komentáře:

Okomentovat