6. října 2016

Vypůjčeno z knihovny 6





























Hned na začátek se omlouvám za kvalitu fotek, zlobí mě foťák.

Občas přijdou chvíle, kdy nemám večer co dělat. A to pak podnikám noční nálety na webové stránky naší knihovny. Většinou začnu jen jednou knížkou. Jenže pak si vzpomenu na nějaký další příběh, který jsem si chtěla přečíst a za chvíli už projíždím všechny možné i nemožné žánry a rezervuju do halelůjá. O značné části nových výpůjček vás tady ani neinformuji, protože by o nich byla většina článků. Navíc na některé z nich ani neplánuji psát recenze, takže by bylo zbytečné vám je představovat jen s přídavkem anotace.

Tentokrát mám v dočasné péči tři novinky – Léto, kdy jsme se potkali, Kylandovo vykoupení a Nejšťastnější dívka na světě.

První zmíněnou knihu jsem si chtěla nechat až na příští léto, abych k tomu měla tu správnou atmosféru. Ale zářijové horké dny mě přesvědčily, že bych se na ní měla vrhnout už teď. Můžu vám říct, že teď už jí mám přečtenou a během následujících dnů přijdu s recenzí.

Kylandova vykoupení mám docela strach. Předchozí knížky Miy Sheridan mi moc nesedly, což nejspíš víte. Jenže její náměty jednoduše dokážou upoutat pozornost. Jsem prostě nepoučitelná a tak jí dávám ještě jednu, poslední, šanci.


Nejšťastnější dívka na světě mě na první pohled zaujala svojí temnou obálkou i anotací. Nejsem si úplně jistá, co od toho očekávat, ale proč se nevrhnout do něčeho nového.




Léto, kdy jsme se potkali Robin Constantin


Cassidy má za sebou ošklivý rozchod se svým klukem. Poslední na co má chuť, je potloukat se po městě a vzpomínat na to, co bylo. Když dostane nabídku pomáhat na letním táboře u moře, neváhá a jede.
S novou životní situací se vypořádává i Bryan. Po těžkém úrazu skončil na vozíku a jeho myšlenky se točí jen kolem toho, co už nikdy nezažije. Nikdy nebude chodit, nikdy si nezasurfuje, nikdy si nezatančí ploužák s holkou. Zpátky k normálnímu životu a pryč od smutných myšlenek mu má pomoct práce táborového vedoucího.
Když se Cass a Bryan setkají, má každý z nich své vlastní plány. Ona si chce léčit bolavé srdce, on zas svoji posmutnělou mysl. Ani jeden rozhodně nečeká, že potká lásku…





Kylandovo vykoupení - Mia Sheridan


Pro Tenleigh Falynovou je každý den v chudém hornickém městečku bojem o přežití, proto doufá, že získá vysokoškolské stipendium a unikne tak krutému životu. O stipendium, které místní těžební společnost udílí jen jednomu studentovi, bojuje i Kyland Barrett, jenž nade vše touží odejít z města, které mu nepřineslo nic než bolest. 
Ani jeden z nich se nechce k ničemu uvazovat, jediný okamžik ale vše změní. Co se stane, když vyhrát může jenom jeden? Když jen jeden bude moci odejít? A co se stane s tím, který zůstane? 
Kylandovo vykoupení je příběh o zoufalství a naději, ztrátě a oběti, o bolesti a odpuštění, ale především je to příběh o hluboké a nekonečné lásce...





Nejšťastnější dívka na světě Jessica Knoll


Její dokonalý život je dokonalá lež.
Jako teenagerka na prestižní škole zažila Ani FaNelliová šokující a veřejné ponížení a od té doby zoufale hledá sama sebe. Teď, když má úžasnou práci, perfektní a drahý šatník a pohledného aristokratického snoubence, stojí na prahu vysněného dokonalého života, který pracně budovala.
Jenomže Ani má tajemství. Hluboko v její minulosti je pohřbeno něco, co ji stále pronásleduje, něco osobního a bolestného, co hrozí, že vybublá na povrch a všechno zničí.
Román Nejšťastnější dívka na světě přináší pozoruhodný vhled do života ženy, která „touží mít všechno“ a neváhá pro to udělat, co je v jejích silách. Autorka nám představuje hrdinku, která se díky nesmlouvavé ctižádosti a pronikavému vidění světa dokázala odstřihnout od tíživé minulosti a dosáhla svých cílů. Alespoň to tak vypadá…
Otázkou je, zda tak drásavou a skandální událost navždy pohřbít ve své mysli. Co by se stalo, kdyby vyšla s pravdou ven? Bude to znamenat konec všeho, k čemu se tak usilovně dopracovala, nebo to pro Ani bude vysvobození?
Prvotina Jessicy Knollové, která se okamžitě stala bestsellerem, není jen strhnujícím thrillerem s takřka detektivní zápletkou, ale i dílem zamýšlejícím se nad palčivými otázkami moderní společnosti. Dotýká se tématu ženy jako oběti, hledá odpověď na to, odkud se bere násilí a co je jeho spouštěčem.




4 komentáře:

  1. Já tedy četla jen jednu knihu od Mii Sheridan, ale mně se líbila hodně. Od Léta, kdy jsme se potkali jsem čekala víc. A Nejšťastnější dívka na světě vůbec nevypadá špatně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sto lidí, sto chutí. A to je jedině dobře. Kdyby Mia Sheridan neměla své zastánce a čtenáře, tak by jí nevydávali.:) Jinak z Léta jsem zatím na rozpacích, tak uvidíme.:)

      Vymazat
  2. Léto, kdy jsme se poznali má zrovna půjčené kamarádka. Ale po ní ho chci já! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všimla jsem si, že tahle knížka se docela chytla a čte jí hodně lidí.:)

      Vymazat