2. srpna 2016

Report z Berlína



























Minulý týden jsem byla navštívit přátele v Berlíně a byl to opravdu výborně strávený čas. Za tu dobu jsme stihli projít celou řadu památných míst. Navštívili jsme Spolkový sněm, Holocaust Mahnmal, Pamětní kostel Viléma I., Palác Charlottenburg a samozřejmě Braniborskou bránu a Berlínskou zeď. Dokonce jsme se byli podívat i na Televizní věž. Stále nechápu, proč je pro Berlín tak velkým symbolem. To byl jen začátek. V pátek jsme si udělali menší cyklo výlet v jednom historickém městečku a v sobotu nás čekal Holi festival. Neuvěřitelný zážitek plný barev a hudby.
Všechno to uteklo až moc rychle, ani jsem se nenadála a už jsme byli na cestě do Čech. A co bych to byla za knihomola, kdybych si s sebou na cestu nepřibalila něco ke čtení. Tentokrát moje volba padla na Sladké nic od Jamie McGuire a Teresy Mummert (a zvládla jsem ji přelouskat, takže se brzo můžete těšit na recenzi).
K dokreslení mám pro vás pár fotek.:)




Palác Charlottenburg





Památník kostela u Berlínské zdi






Berlínská zeď





Holocaust Mahnmal





Holi festival





Jako malý bonus socha z muzea, u které kamarádka prohlásila, že jsem to celá já.:)))




Žádné komentáře:

Okomentovat