17. dubna 2016

Deset knižních dní - Jedna schopnost


Je to tady. Projekt s názvem Deset knižních dní jsem objevila úplnou náhodou a hned se mi zamlouval. Původně jsem měla v plánu zvládnou všech deset článků za deset dní, ovšem to se posléze ukázalo jako nereálné. Přece jen, člověk se každý den k počítači nedostane, a když už, je tu spoustu dalších povinností, které je potřeba splnit. A tak jsem nakonec s tímto projektem strávila téměř měsíc. Ted přichází konec a po devíti článcích přichází ten poslední – jedna schopnost.

Přiznám se, že v první chvíli jsem výběr schopnosti vůbec nespojovala s knihami. Jednoduše jsem uvažovala nad tím, jaká by se mi líbila a dokázala bych jí v životě využít. Nemusela jsem ani přemýšlet dlouho a ve finále je to vlastně i dobrá schopnost při čtení příběhů.

Zvolila jsem si schopnost - umět vrátit čas.



Jak by to fungovalo? Úplně jednoduše. Vsadím se, že každý z vás si dokáže vybavit moment, který by rád prožil znovu, třeba jen jednou. První nesmělá pusa, příjemné posezení s přáteli, party, která se trochu zvrtla… Takže s touhle schopností bych se mohla vrátit v čase do jakéhokoli okamžiku, který už jsem prožila. Teď si představte svojí nejoblíbenější knihu, a jaký to byl pocit, když jste ji četli prvně a ještě jste nevěděli, co na vás čeká. Žádné další čtení už není takové, jako bylo to první. S touhle schopností byste to mohli prožít znovu. Není to úžasná představa?

Žádné komentáře:

Okomentovat