20. března 2016

Deset knižních dní - Osm obálek


Deset knižních dní a den třetí, kdy vybíráme Osm obálek. Vzala jsem to pěkně od podlahy a možná trochu netradičně. Nejprve jsem se dívala do vlastní knihovny, ale ve finále mi to přišlo málo. Proč vybírat obálky jen u knih, které mám doma? Ne u těch, které jsem četla? Takže jsem si jednoduše otevřela stránky internetového knihkupectví bux a projela všechno možné i nemožné. Nezáleželo na žánru, na názvu, na autorovi, prostě na ničem. Jediným kritériem byl vzhled obálky.

Nabízely se dvě možnosti. Buď jsem mohla hledat obálky, které se mi líbí nejvíce nebo nejméně. Nakonec jsem zvolila první možnost. A co jsem zjistila během vybírání osmi obálek? Tak zaprvé, jsem asi ujetá na modrou. Je uklidňující a zároveň poutá pozornost. Ideální kombinace. Druhý objev – mám ráda jednoduchost, čím méně barevná a přeplácaná obálka, tím lépe. Tím mé poznatky končí. Když sjedete o kousek níž, můžete si prohlédnout  osm knižních obálek, které považuji za nejpovedenější.








Název: Zmizelé dívky  
Autor: Lauren Oliverová
Nakladatelství: CooBoo 















Název: Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender
Autor: Leslye Walton
Nakladatelství: CooBoo
















Název: Smutek andělů
Autor: Jón Kalman Stefánsson
Nakladatelství: Dybbuk














Název: Jane
Autor: April Lindner
Nakladatelství: Ikar
















Název: Až úplně dolů
Autor: Jennifer Weiner
Nakldatelství: Domino
















Název: Kdybychom se neviděli
Autor: Cynthia Handová
Nakldatelství: CooBoo

















Název: Dobrý v posteli
Autor: Jennifer Weiner
Nakldatelství: Metafora















Název: Audrey se vrací
Autor: Sophie Kinsella
Nakladatelství: BB art











2 komentáře:

  1. to islandský vypadá pěkně! mně se naposled líbil hrozně ten obal Laury Sněžný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Můj výběr by byl asi jiný, a tak jsi ale vybrala moc pěkné obálky :)

    OdpovědětVymazat